Welcome, Guest

 or  Register
NewsFeed

Maybe this will keep the conflict off other threads, and i wont have to wade through stupid crap to find info
#11
(04-15-2019, 01:59 AM)Deepsouthlady Wrote:
(04-15-2019, 01:57 AM)Winter Steelheader Wrote:
(04-15-2019, 01:56 AM)Deepsouthlady Wrote: Lol. I am a wife and u have no chance.

we'll see aboot that  Anon

My husband cant even get it. Lol

Jptdknpa  Jptdknpa  Jptdknpa

Jptdknpa
Deepsouthlady  likes this!
Share
#12
So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?
My father used to say: Plant your feet and stand firm. The only question is where you put your feet.

-Abraham Lincoln Vampire Hunter
Apache54, Deepsouthlady  likes this!
Share
#13
(04-15-2019, 02:03 AM)John Wrote: So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?

I would like to see the Vagina and breasts of a bigfoot
Capnron, Mmmmkay_Ultra  likes this!
Share
#14
(04-15-2019, 02:03 AM)John Wrote: So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?

Umm. Maybs. I believe its more. A Neanderthal that survived tho.
We the people are the rightful masters of both Congress and the courts, not to overthrow the Constitution but to overthrow the men who pervert the Constitution.
Abraham Lincoln


The very word 'secrecy' is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths, and to secret proceedings.
John F. Kennedy
Apache54, John  likes this!
Share
#15
(04-15-2019, 02:05 AM)Winter Steelheader Wrote:
(04-15-2019, 02:03 AM)John Wrote: So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?

I would like to see the Vagina and breasts of a bigfoot

Ok. But Thats just nasty. Lol
We the people are the rightful masters of both Congress and the courts, not to overthrow the Constitution but to overthrow the men who pervert the Constitution.
Abraham Lincoln


The very word 'secrecy' is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths, and to secret proceedings.
John F. Kennedy
VonLud, Winter Steelheader  likes this!
Share
#16
(04-15-2019, 02:08 AM)Deepsouthlady Wrote:
(04-15-2019, 02:05 AM)Winter Steelheader Wrote:
(04-15-2019, 02:03 AM)John Wrote: So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?

I would like to see the Vagina and breasts of a bigfoot

Ok. But Thats just nasty. Lol

maybe it's not, who knows ? 1dunno1
Deepsouthlady  likes this!
Share
#17
(04-15-2019, 02:05 AM)Deepsouthlady Wrote:
(04-15-2019, 02:03 AM)John Wrote: So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?

Umm. Maybs. I believe its more. A Neanderthal that survived tho.

Could be but something tells me it was a slave race that got out with a little help.

BACK ON TOPIC!!!
Chuckle
My father used to say: Plant your feet and stand firm. The only question is where you put your feet.

-Abraham Lincoln Vampire Hunter
Apache54, Deepsouthlady  likes this!
Share
#18
(04-15-2019, 02:12 AM)John Wrote:
(04-15-2019, 02:05 AM)Deepsouthlady Wrote:
(04-15-2019, 02:03 AM)John Wrote: So Bigfoot? Yes, no, maybe...... what is your opinion?

Umm. Maybs. I believe its more. A Neanderthal that survived tho.

Could be but something tells me it was a slave race that got out with a little help.

BACK ON TOPIC!!!
Chuckle

No topic here thats the point. Maybe @Elric will. Come here and stop clogging the nz fhread with his shit
We the people are the rightful masters of both Congress and the courts, not to overthrow the Constitution but to overthrow the men who pervert the Constitution.
Abraham Lincoln


The very word 'secrecy' is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths, and to secret proceedings.
John F. Kennedy
John, VonLud  likes this!
Share
#19
You're ugly and your mother dresses you funny!

Wow. Now I feel bad cause I made you feel bad.

I'm sorry.
Heartflowers
Share
#20
(04-15-2019, 02:20 AM)PickleSnout Wrote: You're ugly and your mother dresses you funny!

Wow. Now I feel bad cause I made you feel bad.

I'm sorry.

Hahaha! I am way too old for my mother to dress me. Thanx for the laugh @PickleSnout i needed it
We the people are the rightful masters of both Congress and the courts, not to overthrow the Constitution but to overthrow the men who pervert the Constitution.
Abraham Lincoln


The very word 'secrecy' is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths, and to secret proceedings.
John F. Kennedy
Apache54, MysticPizza, PickleSnout  likes this!
Share